Subject: FW: Tartu vallas riigitee nr 39 Tartu - Jõgeva -Aravete maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteerimine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 16:33:47 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Rasmus Valli <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 4:31 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Tartu vallas riigitee nr 39 Tartu - Jõgeva -Aravete
maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteerimine

Tere!

Kirjutan Teile seoses Tartu vallas riigitee nr 39 Tartu – Jõgeva –Aravete
maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteerimisega. Projekti
tellijaks on Tartu Vallavalitsus, kellele olete väljastanud nõuded nr
7.1-2/22/28453-3.

Saadame Teile asendiplaanid, kus näidatud soovitud mastide ja kaabli
asukoht.

Kogu trass on planeeritud kinnisel meetodil.

Paluksime võimaluse korral anda tagasisidet kaabli ja mastide asukohale.

Vajadusel oleme valmis tegema Teamis koosolekut, parima lahenduse
leidmiseks.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tel: +372 5786 5900